badat Izzy

har nyss badat izzy, var på tiden o de va ett tag sedan , men man ska ju ej bada hundar för ofta liksom, inte bra,
men idag fick det bli för hon va skitig under tassarna o hade skit i pälsen som ej gick att borsta bort , så nu e tassarna och hela hon ren , så skönt men hon gillar ej vatten men hon håller sig lugn endån när vi väl tvättar henne, så hon e fruktansvärt duktig lilla tjejen .

happ har inte gjort så mycket , bara varit hos coachen sen ätit lunch, badat izzy, nu tänkte jag ta och städa, kankse blir en större städning, haha kan behövas ibland, får som sagt se, jag börjar med sovrummet tror jag


lägger in bilder efter jag städat så ni har något att se fram emot  haha



har du något djur , såfall vad för något ?


puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0