full rulle här hemma

igår låg vi på stranden och stekte sen stack vi till 2 vänner och snaclka massa och drack kaffe,.
idag regnar det så jag passar på att städa hemma i lägenheten, har torkat av alla rum utom vardagsrummet
som jag ska ta tag i nu, sen ska det damsugas & torka golven. har även gjort det fint i mina garderober.
skönt när det är gjort, skulle behöva tvätta också men som sagt får vämnta till matte kommer hem för han har säkert något på sig som behövs tvättas så lika bra att vänta . sen vågar jag ej gå ner i källaren själv endån så det kvittar haha,
nej men ska fortsätta städa här hemma så man blir klar, sen e väl det tid nog att ta ut izzy igen .
nej nu får jag fortsätta som sagt

puss&kramn
hanna
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0