Godmorgon glada läsare !

heey alla mina glada läsare !
hoppas att alla mår lika bra som mig idag även om det regnar ute, skit tråkigt väder men
man får göra det bäsa av det, slipper blir stek hett inomhus ialf, ser de positiva i det negativa.
ska snart göra mig klar sen ska matte köra mig till coachen i med det öser ner, eller det öste ner men jag
chansar inte om det e regn ute att gå upp dit eller cykla o blir dyngsur , ALDRIG! haha
sen har man ju bara tyg skor o de e ingen hitt i regn , ska handla ett par snygga gummistövlar haha ,
jag e fullt allvarlig, gummistövlar e ett nytt mode nu faktiskt , hellre torr om fötterna tycker jag !

puss&kram
hanna
....

såna med mönster på blir ju hur ballt som hellst till ens vanliga kläder, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0