godnatt alla

ap varmt ikväll också men nu kom det en regnskur tack och lov, brukar vilja ha värme men regn behövs,.
ialf nu när vi ska sova om jag f¨år sova nått, e ju rätt röd poch varm om kroppen men de svider ialf inte som tur e , får som sagt se hur vädert e i morron, hoppas de e mulet så man kan vila huden en dag ialf.
såfall ska jag ligga och kolla på filmer hela dagen och bara slappa, skönt ibland.

nej men nu ska jag borsta tänderna sen lägga mig och kolla klart på filmen som går på kanal tv 4 +
bruse den allsmäktige, en film man aldrig tröttnar på kan jag lova haha


puss&kram
hanna

sorry för mörka bilder men vafan , orka ha de mer ljusare såhär på kvällen ,. mysigt ska de vara
....
...
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0