morning!

varit vaken sen halv 10 men har ätit frukost och bäddat, ställt in disken i skåpen för det var torrt sen varit ute med izzy, sitter just nu med vibratone runt magen och kollar simon och thomas, izzy sover borta i andra änden av soffan & våran han katt ligger och stirrar ut mig här bredvidmedans vår hon katt slappar på mattes data stol haha snacka om att vi har lata djur idag , ska nog ta ut izzy på promenad sen , tror jag går upp till den nya rastgården med henne så hon får träffa andra hundar och springa av sig, får se för tror där e rätt äckligt som det brukar vara i rastgårdar då folk inte plockar upp efter sig, så tror jag struntar i det

går en annan runda istället om det slutar blåsa någon gång haha , skit blåst ,
nej men ska kolla klart på tv, vänta på att vibratone ska bli klar sen duscha
och fixa mig lite så man ser ut som en levande människa idag och inte blir så himla trött
sen får jag se vad jag hittar på med.


Puss&kram
hanna
izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0