puuuh vad varmt de e i lägenheten

får ju öppna vissa fönster så gott det går men vissa kan jag ej för hissar ner persiennerna för att katterna ej ska kunna hoppa ut genom fönstert, så de e 2 fönster man kan ha öppet mycket, bättre än inget, vill ha vår fläkt här och nu, had evarit mycket skönt kan jag lova för det blir fruktansvärt varmt i vår lägenhet. tycker det kan blåsa lite till så vi kan få tvärdrag. men får hoppas det löser sig och blir svalare snart,.
har städat klart nu & varit ute med izzy, duktig jag är idag  . ska nu bada izzy för sista gången , eller ja enligt den badloppschampot vi kölrde för ett 5tag sedan, trodde hon åkt på loppor men det hade hon ej för de var värmen men kände lika bra att fullfölja prosessen så e det gjort liksom,

nej nu ska jag ta och bada izzy sen ska jag ta en välförkänt kall dusch för det kan behövas.

puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0