Puuuh vilken dag

vi har hjälpt en killkompis att flytta från 11 i morse till ca 6 på kvällen, tänk er  denna värmen, fyy vad varm man var och helt slut efter vi var klara, helt sjukt, sen satt vi 5 i bilen så de blev ännu varmare, men de va ett härligt gäng så det gjorde så man glömde värmen då och då, och en sak öppna aldrig kylen hos alex haha fyyyy höll på att klökas för fan haha men men sånt som händer ibland,

happ vad ska man göra ikväll då, verkar ej som det händer så mycket , matte skulle ringa dennis snart så får se vad han ville, får se men jag orkar egentligen inte en utekväll för jag e överdrivet varm fortfarande, men verkar som det endån blir en runda ut, jag har haft huvodverk hela dagen o har nyss kunnat få ner en iprem, får se om de försvinner som jag ej tror i med de e migrän o ska handla migräntabletter i morron o se om reseptfria hjälper annars får jag ringa läkare på måndag o hämta ut tabletter, usch !


puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0