sjukit bra film !

vi har nyss kommit hem från bion, vi såg A - Team, as bra & rolig var den så har ni inte sett den så  se den och ni kommer inte att ångra er, helt sjukt, haha blev att jag slängde på mig en av sommarklänningarna, slappt & skönt & bekvämt, varmt ute så det var helt okej med klänning, orkade inte ta något annat i med det ska vara skönt att se bio,. riktigt mysig dag har det varit med min pojkvän,
nu ska jag återgå och mysa framför tv här hemma i soffan )

vad gör ni ikväll??


puss&kram
hanna

Kommentarer
Postat av: mk'

Sv: Okejokej, lät bra det med :)A-Team är inte riktigt min typ av film, gillar inte film så mycket så är rätt kräsen ;D Höhö.

2010-07-17 @ 10:36:36
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0