SMÖRJ IN ER I SOMMAR!

många tror inte att dom bränner sig så lätt i solen , men tro mig solen e farlig och alla borde smörja in sig. jag känner så pass många som e dåliga med detta och har brännt sig, fått sår och massa annat, vill säga till mina läsare och alla ni andra där ute i landet att SMÖRJ IN ER! det må vara dyrt att handla solkräm men priset e dom värda, kolla butiker som e billiga, exempelvis lidl, netto osv, dom kan vara lite billigare än apoteket och andra stora butikskedjor, solen e livsfarlig och hoppas att ni nu smörjer in er,
här kommer några bilder på hur man kan se ut efter att INTE smörjt in sig !
så för gudskull smörj in er, jag bränner bara axlarna och gjorde tabben för ett par dagar sedan men det lägger sig på mig rätt snabbt då jag smörjt in mig flera gånger om dagen sen dess och nu e jag brun,. men tänk på att smörja er ordenligt om ni e på stranden eller ute i solen
bilderna e lånade av google.
kankse valt dom värsta bilderna men asså det krävs inte länge i solen för att man ska få skador för livet
....
.....



så tänk på detta när ni befinner er i solen utan solskyddsfaktor !


Kommentarer
Postat av: mk'

Usch, fy vad äckligt :S Jag är noga med att alltid smörja in mig, smörjer hellre in mig för mycket än för lite. Det tar lång tid för mig att bli brun men den smällen får jag ta för jag vägrar att bränna mig!

2010-07-15 @ 20:20:37
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0