SovMOrgon !

hade en jätte trevlig grillkväll med jessika & nicklas igår, jag skulle testa göra permanent på jessica i med de e en av sakerna jag aldrig gjort men såna spolar som jag hade, det gick åt helvete , sa ialf att spolarna var värdelösa men hon ville endån testa , haha hon får gå till en frisör som gör det ordenligt som sagt !
matte ligger fortfarande och sover, kan han gott få göra för han börjar sin semester i morgon,
så skönt det ska vara att ha han hemma i 4 veckor,
nej jag ska kolla lite tv nu sen får vi se vad dagemn bjuder på . kanske en picknik ? hmm vet vet !

puss&kram
hanna


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Åh :) Jag försökte att komma in på frisör linjen i höst men jag saknade 10 poäng..

2010-07-18 @ 14:07:40
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Jasmine^^

Naaw, vad fin blogg !

Allt bra ?:D

Kramiish^^

2010-07-18 @ 14:11:40
URL: http://brissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0