Sval dag = sval lägenhet !

rätt skönt med regn idag , brände ju axlarna lite igår så kan ej ha bh på mig eller jag struntar i det nu när jag bara är hemma för då skaver det inte upp skinnet ialf, fårvara smart , sen smörjer jag såklart in mig ofta för att fukta huden så mycket som möjligt, e riktigt glad att de inte e fint väder idag , då hinner huden vila en dag och det är alltid bra . nyss ätit frukost & sitter och kollar våra bästa år. spännande haha ,.
sen ska jag bädda & duscha & kolla film och bara slappa framför tv i soffan idag , skönt !

nej ska kolla vidare på tv nu, får väl några bilder senare idag

puss&kram
hanna


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Illa att bränna sig :S

2010-07-13 @ 12:28:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0