ut med izzy sen slänga mig framför tv i sängen

nu ska jag tvinga bort matte från sin data och följa med mig ut med izzy på sista rundan.
sen ska jag slänga mig i sängen och kolla tv så jag somnar någon gång, vi ska köra tidigt till min mormor i morgon och hälsa på , i med matte ska stå i entren till pang i parken som e i ängelholms hembygdspark, för er som ej vet vad de e  så e det som en liten djurpark med glass baraer o resturang men ute servering. där spelar en massa band nu under  vissa dagar så ställer matte upp för hans killkompsi o står o tar betalt så får vi varsin gratis biljett.


så nu ska jag ta på mig ett par brallor för jag springer bara runder i ett linne haha , de  e ju varmt,
så vi hörs antingen om en stund eller i morgon bitti, kjag torr jag tar med mig datan in i sovrummet eller så lägger jag mig i soffan haha , får se :D

puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0