varit med matte & lillasyster vid västersjön & badat idag

idag stack jag, matte och min lillasyster ( esk.blogg.se ) och badade i väsersjön,
jätte skönt var det och vi hade jätte roligt där ute, syrran gjord emassa ljud ifrån sig innan
hon hade doppat sig haha, tror det var kallt, sen höll en man på att simma in i oss haha . illa.
sen knuffa syrran ner mig från flotten men jag drog allt men henne ner haha, lika gott !
matte skvätte bara massa vatten när vi solade haha,.

annars hade vi bara handlat lite och ska laga mat nu , mums, börjar bli hungrig ju :/
sen kankse vi ska ut till 2 vänner och ta en fika och snacka, får se när dom e klara i garaget .
glömde helt bort bilderna igår, fick annat att göra, så jag tänkte göra det nu medans matte fixar käk.


puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0