Varmt Ute & solen e framme

varit och spolat av bilen för där var fullt av mjöldamm på den efter mattes jobb haha,
dom var tvungna att ha dörrarna öppna på mattes jobb när dom tömde några ton mjöl,
men men bilen e ren igen så han e nöjd , just nu gör vi inte super mycket, sitter hemma och tar det lungt
innan vi ska cykla till mattes mormor & morfar, hmm vad ska man göra innan dess då, finns inte så mycket att göra och de e ej lönt att gå ut i värmen för nu e de så svalt och skönt i lägenheten haha ,.

ska se vad jag kan ta på mig ikväll, vet ej om jag ska ha de jag har på mig eller inte, får se hur jag gör, rätt skönt att ha en tunn fladdrig tröja i med det lär bli kyligare ikväll o då vill man gärna inte frysa, men korta shortsen blir kavr för annars e det för varmt, som sagt ska kolla vad jag kan ta på mig så får vi se.


puss&kram
hanna
...
älskar att vara ute i naturen och tar alltid med mig izzy på promenader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0