vilken dag det har varit !

vaknade runt elva tiden, upp och åt frukost och gjorde vid mig sen cyklade jag till arbetslivsresurs.
efter det kom jag hem , då rensade jag & matte förrådet, passar på nu när han har börjat semester så kan man bara njuta resten av dessa 4 veckor haha, sen var vi och drack kaffe hos mattes pappa & fru.
annars har vi ej gjort så mycket, hälsat på sandra & robin i stan en snabbis,
sitter hemma just nu, matte spelar data & jag börjar bli rastlös haha, isch !
får se vad man gör. jag känner för att gå ut en runda men dra matte från datan när han spelar kankse inte e det bästa & lättaste. men får se, skönare att gå om de e svalt ute och innan det blir mörkt.

får se hur vi gör också,

puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0