bloggen fick vänta för jag hade och göra

har haft saker att fixa igår så blev inte myckert bloggande, idag ska n få alla bilderna som jag skulle fixat igår,
men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge eller hur , jag e på riktigt bra humör dag för det e jätte fint väder men de e svalare i lägenheten så skönare att stta här, ingen vill med till stranden så får bli på torsdag med cecilia istället för hon slutade jobba redan vid 12, har man att se fram emot så de e rätt skönt.

nej men ska ta och bädda rent sängen sen ska jag ge er dom bilderna som v tog i helgen .


vad gör ni idag d¨å?


puss&kram
hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med snygging ;)

Allt bra då? :D

2010-06-29 @ 12:25:57
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0