dåligt med tid

har ju haft andra saker att göra än att blogga dessa dagarna, fredags firade vi matte, skit roligt, tack alla än en gång, lördags tog jag och matte det mest lungt, var med syrran på bauhaus o sånt, annars va vi bara hemma.
söndags var vi i eslöv och firade morsdag för mormor, satte ljus och blommor på mammas grav. jätte fint var där
måndags var jag på en aktvtet som arbetsförmedlingen fixat, coach hjälp osv, de e bara 1 ggr  veckan max 2 så kan väl offra mig, idag har jag varit ute och gått med izzy en runda, vi va och handlade , tvättar och nyss ätit,.
så det var full rulle dessa dagar, massa bilder ska upp, kommer några dag tror jag..


puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0