dessa tidigar morgnar :(

väcktes av izzy i morse för hon lekte med ena katten , störigt, har bara legat och tagit det lungt i soffan fram till nu typ, ätit frukust , satt in disken ,och ska tvätta av spisen snart när medlet har verkat, ska ta tag i städningen idag för det gjorde jag inte igår mer än lite i badrummet, haha jag var helt slut när jag kom hem går så orkade inte men idag e det trist väder ute så ska passa på att städa idag så det blir gjort, inget annat händer så.
happ vad har jag mer att berätta, hmm, sovit as gott inatt så de e väl något bra haha,

nej men känner mig lite seg så ska ta spisen och sen börja torka av hyllor osv .

puss&kram
hanna
städa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0