fixat en massa

har varit och handlat hem lite inför helgen så slipper man de sen , gött när de e färdigt.
har ej handlat inför i morron om vi ska till kullaberg ett super mysigt ställen bland höga kullar och havet osv,
får se hur vädert blir som sagt, ska ha vovven med oss och då vill vi ha sol, får som sagt se hur vädert e .,
just nu lagar matte mat, kyckling, ris och beanersås, mumsfillibabba .
happ annars har det ej hänt super mycket mer, ska som sagt snart äta, jag tar kort sen på lite smått och gott, och såläng får n nöjja er med förmiddagen bilder :)

pusskram
hanna
jag
jag
jag
haha från början till slut typ, kan jag se surare ut på sista bilden haha
håret
rosa flaskan e till för att hålla håret platt, riktigt bra !
det andra tar jag i innan jag fönar håret, blir så lent & fräscht !
...
en av mina necessärer eller hur det stavas :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0