fixat mig och nu kan det sluta regna :/

jag kan ej gå ut med izzy från det slutat regna, hon hatar regn haha hon vägrar totalt att gå men ska snart endån ta ut henne för hon måste ut och göra sina behov, gav henne en dentastcik såläng som hon lgger och små tuggar på, sötnöt nummer 1 är vad hon är just nu haha , idag har jag på mig varma kläder, lång tröja och leggings, det e ju rätt kallt ute och det regnar, spö regnar typ :( usch och fy, så fick bli en bekväm håruppsättning och varm tröja.

jag

Kommentarer
Postat av: awwiee

trilla just in här så passar på att fråga, vilken är den bästa färgen som finns? (= kram på dej!

2010-06-14 @ 12:45:39
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0