FREDAG !!!!

fredag idag hörrni :) wiiihoo vad skönt med helg igen , göttans ,. happ sitter just nu och kollar på tv
våra bästa år haha , finns inget annat nu så lika bra att kolla på ett tant program , ätt frukust också
blev 3 mackor med ost skinka och gurka med krydda på , MUmsa Mums! och själklart ett glasd juice,
idag händer det inget vad jag vet just nu , matte  e hemma runt halv 2 eller 2 från jobb, så fram tills dess
händer det nog inte super mycket, haha kankse någon som vill komma och dricka en kopp kaffe med mig ??

nej men ska ialf hämta ett glas juice och kolla på våra bästa år och lägga upp bilder samtdgt här inne, jag
lovar att jag ska blogga som jag gjorde innan , nu e sommaren här och det kommer att hända en hel del.
lättare och rolgare att göra något när det e varmt och solen skiner.. längtar till nästa sommar, blir nog mallorca :)
härligt värre asså, matte jag , hans bror ,. mamma & hennes man ska v dt med om de nu blr mallorca , kan ändras, ska fra hans mammas 50 års dag så det ska bli trevligt att få komma utomland med trevligt sällskap :)

happ men de e om ett år så jag kan sitta här och bara längta :) gottans .


nu ska jag kolla klrt på tv ialf, sen kommer bilderna.

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0