God Gäspig Morgon

trevligt hade vi igår på midsommar, var ej så många men det var endån trevligt,
vaknade runt tolv tiden , åt frukost och tog nyss en dusch, riktigt skönt ,.
igår var vi hos en killkompis som skulle bjuda på mat och sånt gott,
åt mat, jordgubbar, tårta och spelade kubb som killarna fuskade på helt enkelt,
sen drack vi lite lyssnade på musik och bara snackade en massa,
efter vi varit där så drog jag och matte ner på stan och träffade sarah och thomas,
samtidigt träffade jag poå mellan, länge sedan man träffade henne så de va kul ,

happ bilderna som ni får under dagen kommer säga allt istället för att jag ska berätta värsta romanen här inne,
jag ska föna håret och fixa mig lite så man blir en människa så orkar ej skriva för mycket idag ,
men så e det , som sagt TACK FÖR IGÅR TILL ER SOM VAR MED!

Puss&Kram
hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0