godkväll

det var inte jätte varmt dag så vi drog inte och badade,. fixade här hemma och tvättade, ställde saker i förrådet,
handlade och fikade med mattes pappa, helt okej söndag , nu e jag helt slut ialf och det ska bli skönt att lägga sig om ett tag i en säng och mysa framför tv tror jag det blir :) ska ut med izzy nu snart också, fast först ska jag bädda upp och öppna fönstert så det blir svalt och skönt,
annars har jag dock inget mer att berätta just nu , får bli mer bloggande  morgon, ska städa i morgon också för det har jag ej hunnt idag och i med det ska regan i morgon så blir det perfekt att städa,


godnatt & sov gott alla mina underbara läsare :)=

puss&kram
hanna
outfit...

Kommentarer
Postat av: myrann

Svar: Härligt att höra! :)

2010-06-06 @ 23:29:35
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0