haft besök idag

blev typ väckt av att mobilen ringer halv elva, haha sara ringde och kollade om jag ville äta lunch med henne, ,men jag ville ha frukost så hon tog med sig mat o åt lunch här medans jag åt frukost, sen satte vi igång första filmen av twilight, jag ska nog se film nummer 2 ikväll också om jag hinner och orkar, vi ska ju iväg och se 3 an i morron eclipse :) det var helt fullbokat för igår och idag så det får bli en dag försenad, men det gör inte mig något för vi fick platser i sista minuten längst upp och nästan i mitten så jag stter hellre på en plats jag vill än sitter på fjärde raden o inte e nöjd, så i morgon ska jag vara glad hela dagen tack vare vi ska äntligen få se eclipse jag & matte , han e så snäll som följer med,

sitter och kollar på the city just nu , matte e och tatuerar sig så armen ska bli klar, denna gången e det överamren som gäller, får se hur länge han e iväg, brukar ta en 2 timmar typ, men men får som sagt se vad jag skall göra under tiden , funderar på att gå ut och ta en cigg nu sen ta disken sen vet jag inte , izzy lär väl behöv gå ut när jag fixat dom sakerna så ,  får se om alex kommer och dricker kaffe eller nte ,




puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0