härlig dag med lite färg

wie, fick lite färg när v satt och fikade med mattes mormor och morfar haha ,
blir att sitta med bikini i morron på balkongen och jämna ut färgen lite,
men men alla har nog en snygg linje nån stans i med det ej varit super bra väder att sola i dom senaste veckorna
så nu får man allt ta och börja sola tycker jag , så man får färgt, men jag har rätt tur för jag blir brun rätt snabbt när jag e i solen , så jag e nöjd, tycker synd om dom som blir röda och knappt får färg, visst vissa e nöjda med det och bryr sig inte så mycket men jag hade aldrig velat vara vit på sommaren eller vintern, himla snyggare med lite färg, just nu hade jag gjort allt för att ha en trädgård att ligga och sola  i , ej lätt att bo i lägenhet på andra våningen haha menmen finns så många fina och mysiga ställen amn kan åka ut till och lägga sig,

nej vi har nyss ätit middag ialf, gott men mätt e man så får sitta ett tag till sen ska vi kanske träffa nåra vänner,
får ser hur mättnanden lägger sig, haha , man får så ont  i magen om man rör sig dirékt efter man ätit, ialf jag ,
izzy satt för första gången i cykelkorgen innan när vi cyklade ner till mattes mormor och morfar i råbocka, hon satt snällt och fint så jag blev förvånad att hon va så duktig över att vara första gången , och givetvis var hon fastspänd ifall att, man vill inte riskera något liksom, bättre att vara på säkra sidan ,

happ nej jag ska alf smälta maten sen får vi se om vi drar ut i solen gen , jag tror vi gör det för man får njuta av solen sålänge den tittar fram för vem vet rätt som det e så regnar det igen , traditons sommar kankse det blir med massa regn och då blir jag dock sur för jag hatar regn, man stter bara inne då och rör sig inte ,


puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0