heey & Godmorgon

suttit och kollat på tv nu en stund, varit ute med izzy en runda också, ätit frukost med,
ska snart fixa lite här hemma sen ska jag nog ner till stan och leta studentpresent till en tjej kompis.,
sen måste jag hitta en annan sak också, fixade mina naglar igår men när jag hade 2 naglar kvar tog gelet slut så får handla nytt, fick ta av resten av naglarna också, yippppey, suttit en timme, jag va inte alls glad !
men men bara att göra om det , ska vara gjort till i morgon så, och ja jag gör egna naglar av gele , samma typ som proffs gör och jag blir nöjd så varför gå och betala massa pengar som man kan fixa själv.
man blire mer nöjd om man gör det själv också,


puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0