heey & trevlig helg alla !

äntligen fredag , denna helgen händer det lite ialf, idag ska jag & matte hem till en tjejkompis och fra henne för hon taR Studenten idag , himla kul v ska ha det, hnner dock inte kolla när hon springer ut i med matte jobbar och vi ska fixa lite saker när han kommer hem sen ska v fixa oss också, blir dock inte super sent ikväll för våran del i med vi ska upp tdigt i morgon, hämta upp min pappa sen till min storasyster för hon fyller 26 ,
så jag längtar mycket till i morgon över att få träffa min familj i morgon igen för det var ca 2 veckor sen sist,

nu ska jag göra vid mig lite sådär snabbt så jag e klar till matte kommer hem så vi kan sticka direkt.
synd om studenterna för det regnar idag , tycker dom kunde fått sol i med det e en glad dag för dom,
men men sånt som händer, man kan inte bestämma vädert tyvär.


nej nu ska jag göra vid mig lite så hörs vi sen

puss&kram
hanna
vi
en gammal bild på mig & matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0