Hey & Godmorgon :)

gick upp halv 8 idag, ut med izzy direkt sen fixat mig lite, ska till tandläkaren  ( BLÄÄÄÄÄ) klockan tio över 9 och jag  tycker inte jätte bra om tandläkaren men har ej vatt där på ett tag så lika bra att få det gjort, tänker ej ha löständer vid 30 års ålder haha , skämt och sido, nej men jag tycker jag skött mina tänder, andvänder flux också och sen 3 månbader tillbaka typ så tänderna har väl blitt bättre än innan , haha men dom kommer klaga för jag röker o de har man ju aldrg hört förr, e såååå trött på att höra detta tjat, jag väljer väl själv, haha
sen tjatar dom du måsrte borsta längst in länge och noga, jag bara säger ja de gör jag men kan ej länge för då klöks jag och jag kan ej spy varje gpång haha , men men får se vad dom säger,
ska iväg till coachen efter det så vi hörs ej fråns efter tolv..


ha en bra förmiddag alla !

puss&kram
hanna
berlockarmband
har mtt fina berlockarmband jag fått av matte :)

Kommentarer
Postat av: myrann

Svar: Han har aldrig reagerat på någon löptik, är kastrerad ganska tidigt och är 8 år. Så det ska inte ha med saken att göra. Han har uppmärksamhetsproblem har vi kommit fram till.

2010-06-24 @ 08:44:17
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0