Hey

idag mår jag super, gött & så förblir det vill jag lova,
jag e lyckligare än någopnsin & trivs med mina vänner & mitt liv,
det bästa jag gjort e att flytta och bryta kontakten med vissa.
folk som fortsätter dalta gamla saker har inget liv haha !
idag mår jag bättre än för några år sedan :D HÄRLIGT!


happ idag ska jag till arbetslivsresurs, sen till jessica för att klippa tll hennes hår,
sen vet jag inte vad dagen bjuder på, det e sånt man får se med tiden .
nyss ätit frukost & kollar på jims värld. så himla bra,
min käre sambo har snott täcket natt, snarkat,ocv varit as varm för han brände också sig igår,
sen bredde han sig över hela sängen typ, tackar vi för. älskar han endån.
jag ska ta och blockera vissa från min blogg för jag vill inte ha cp folk som läser min blogg,
kan man inte snacka och reda ut saker i verkligheten ska man inte snoka heller i min blogg,
nej men jag skiter på er & vänder arslet åt sen e jag nöjdare än någonsn :D fan vad jag e på gott humör idag .
jag skiter fulklstädigt om nån vill säga något dumt eller så om mig, jag e den jag e , mina äkta vänner känner mig & dom bryr sig inte om gammalt gnabb,




Ha en underbar Dag för det ska jag ha ialf :)


Puss&kram
hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0