jordgubbar med glass , kan det bli bättre

nyss ätt en skål med glass och jordgubbar, riktgt gott men tror jag e besatt av jordgubbar haha ,
men det e sååå hmla gott, sen kan jag ha jordgubbar i min fil  i morgon så jag blir nöjd ,
hapåp var iväg innan och handlade present till min storasyster som blir 26 år på lördag .
ska ner och fira henne då så det ska bli roligt att få träffa familjen igen ,
2 veckor sen sist, och i morgon skla vi hem til min pappa och hälsa på, hoppas solen skiner så man kan sitta ute och fika, hade varit mysigt, m,en få som sagt se. riktigt fnt väder har det varit under eftermiddagne ialf, skönt !

ska snart ta ut izzy på sista runda men förs5t ska jag bädda upp och plocka undan en massa för zzy och katterna har lekt med alla leksakerna typ,. dom e för söta alla tre .
sen diskar jag nog även upp det lilla där e så blir jag av med det.
vad ska ni göra i morgon då?

puss&kram
hanna
...



Ps, glöm inte kolla under säljes, måste verkligen bli av med sakerna för dom ligger och skräpar, dom som e skadade har jag gjort av med, men skorna ? e det ingen som vill ha sneakersen eller klackarna ??

Kommentarer
Postat av: Jennie

jordgubbar e mums =)

2010-06-08 @ 22:16:12
URL: http://missjennnie.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-09 @ 09:42:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0