kollat tävlingar som ni ser

har kollat massa tävlingar och deltagit :) duktig hanna , haha man måste ju delta för att ha en chans,
så jag tycker även ni ska kolla dessa roliga och bra tävlngar,
regnar fortfarande utomhus så jag sitter i soffan med täcke och datan i mitt knä haha,
ja vet ni vad jag fick hem idag från norge tror jag det var, sälolja, vad fan ska jag med sälolja till haha

ringde dit och fatta inget av den norska killen sa, har skickat mej att jag ej beställt nått och att dom ska ge mig en adress som jag kan skicka tillbaka paketet, mongon asså. haha
men men ska inte haka uöpp mig på det nu, sa ialf att jag bryr mig inte vem som beställt det osv,
finns så mycket lätta internet sdor man kan andvända folks personnummer p och det är helt och hållet fel !


puss&kram
hanna

Kommentarer
Postat av: jennie

Det e så svårt.. man blir så sårad får ta så mkt skit o inte alls tacksama o skiter i en! Åh så irriterande o sårande.. Vet du hur d känns??

2010-06-09 @ 14:14:37
URL: http://missjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0