Mätt & Belåten :)

gott var det med mat , vi ska snart sticka väg till johan och umgås lite ,
får se mer vad man hittar på med ikväll också, har hört rykte om en fest
men som sagt ska vi upp tidigt  morgon så kankse det inte e så bra ide,
får se vad vädert säger ikväll som sagt , som jag tjatar om vädert idag då. haha
skit samma min blogg mina tesxter typ eller hur .
happ nej men ska ta och smälta ner maten lite till sen ska v nog bege oss upp till johan ,

skriver när jag kommit hem igen , eller nej jag tar med mig datan för dom ska spela tv spel först och de vill ej kjag ,
ja så blir det datan åker med dit, den e endån så liten och bra , me love min rosa mini data :)


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0