men heey :)

vaknade runt kvart över tio idag , riktigt skönt att sova ut haha , sitter och kollar på simon & thomas, dom 2 inredarna, jag tycker det e roligt att titta på för man får så många ideer och tips om sitt hem . gött.
happ dag får jag se vad som står på schemat, matte ska nog till johan och testa nått spe, yeeeej, haha okej han gillar det så skit samma typ haha, jag gllar ej tv spel ialf, sen skulle dom nog se en film och de kan jag väl gå med på, om de nte e krigar film. bläää, annars har vi inte bestämt något än..

i morgon får vi se om vi ska vandra på kullaberg under förmiddagen o lite in på eftemddagen , får se hur vädert e i morgon .. men men hoppas att det e bra ialf. smhi säger en sak och yr.no säger en sak , piss på er !


Puss & Kram
hanna
mattias
Mitt Allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0