ordnat det hemma nu gen :)

ja jag gör i ordning här hemma varje dag , det e ju såna saker man gör dagligen , bäddar,diskar osv,
så tro inte jag få¨r panik om det ligger en sked  vasken haha man kan nästan tro det om  mig ju .,
happ just nu kollar jag på våra värsta år, asså det e skit tråkgt väder ute dag igen , trött på det, jag vill ha sol
men ska vara glad att det inte regnar idag, ska försöka hinna med att hitta en student present tlll min och mattes tjejkompis som sagt , men måste fxa mig först och gå ut med izzy , men får se , kankse tar det när matte kommit hem eller så fixar jag det i morgon förmddag, får se när jag hinner,
ska komma på något att ha på mig också, ingen anng om vad jag ska ha på mig,


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0