skit väder idag :(

det har regnat hela dagen , skit tråkigt att man bara kan sitta inne, men men får ta och städa idag ,.
va på utbildningen innan, skulle ta bussen dit, frågade så att han stannade där jag skulle av ,
nej sa busschafören och att jag fick hoppa av låååååångt innan , jag bara jaja då får jag göra det ,
fick gå en bra bit i regnet, skit kul ju, tur jag hade paraply men endån, kom fram o då va där en kille som suttit på samma buss och sa att bussen visst hade stannat där den skulle, jag blev riktigt sur för jag fick gå en bra bit,
dumma busschaför asså, så gör man inte, men men skit i det nu ialf,


nyss hemkommen , ska snart ta tag i städningn och först gå utmed izzy, ej lönt att vänta tlls regnet dämpar sig för det lär det endån inte göra verkar det som, jag som ville ha sol så man kan ´vara ute och röra på sg men men hoppas på bättre väder i morgon men verkar ej som det enligt väderprognosen , den säger det ska regna hela veckan , vadå depromerande , haha men men får se vad man hittar på med då.

nej men om jag skulle ta tag i sysslorna så det blir klart, matte ska träna kväll så får se vad jag hittar på med ,

puss&kram
hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0