skit väder ute :/

jag vaknade innan och tänkte åååh det skulle va sol idag med, men nejdå det e mulet och kallt ute,
asså så var det sommarväder igår, jag blir så less på detta muliga vädert v har haft ett tag nu ,
vill kunna vara ute och röra på mg för igår var vi ute en hel del och cyklade, först cykla vi ner till råbocka till mattes mormor och morfar de e  en bit sen hem igen , sen efetr vi ätit cuklade vi ner och träffade några vänner på vita räck, dom drack lite men jag drack mitt vatten för var ej sugen på att dricka,

nej men jag tänkte fixa lite här hemma sen får ni gårdagens blder ikväll, matte har en bild på sin mobil som jag ska ha och lägger ej upp nån bild från den e med haha , lika bra att ta allt på en och samma gång tycker jag ,

en sak till : Kul att fler & fler Tittar Förbi, Är det Något ni vill läsa mer om så säg ifrån :)


Puss&Kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0