skurat diskbänken

vill ha ny diskbänk för vår e fläckig i kanterna och de känns så hmla ofräscht, jag tvättar av den dagligen , andvänt massa medel o sånt som ska ta bort der, men de e tydligen inget som vill gå bort, får se vad hyresvärlden säger men tror ej han godkänner det för han har ej fixat restenm av sakerna här i lägenheten ,
men men hoppas vi httar en annan lägenhet snart så man kan få en trädgård, annars köper jag ett hus haha,
nej men en trädgård hade varit mysigt nu asså, e såååå trött på denna lägenheten i med där bara blir fel och dom fixar inte det, slka ringa han på måndag igen och frågha om vatten läckan tar 5 veckor :D haha han skulle rnga när dom va klara med en vattenläcka, så kommer han ej då och fixar felen ringer jag hyresgästfäöreningen helt enkelt, han får skylla sig själv helt enkelt.


har bäddat ocyh plcokat undan lite, ska ta mig en dusch nu och börja göra vid mig för matte kommer hem om en tmme typ, haha trodde klockan inte va så mycket, men men skit  det jag e endån aldrig annars klar när jag ska så varför vara det idag då :D


Puss&Kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0