tvättar :(

ska snart ner och ta och lägga i maskin nummer 2, skit tråkigt att tvätta men det behövdes för där har varit dåligt med tvätttid och nu äntligen fick vi så tvättar för fullt där nere, skönt när allt e borta från tvättkorgen, får se hur mycket vi hinner tvätta dag i med vi har kläderna som ska tvättas nu snart, sen 2 mattor som får tvättas ensamma, sen några fler handdukar & täcken och filtar, så de enda vi har tvättat e massa handukar och underkläder, sånt andvänder man ofta haha, sen har det gått åt handdukar  med det varit så varmt,
matte sitter och sover här bredvd mig, haha stackarn fick jobba över idag ,

ska snart väcka han så vi kan gå ner och ta tvätten, han hatar när jag låter han sova såhär tidgt för då har han svårt att somna på kvällen men jag tyckte synd om honom i med han går upp as tdigt o kör till jopbb sen fått jobba över, , sen å andra sidan har han bara sovit en halv timme typ o det får man kalla en powernap, det e han värd,
ska som sagt se hur v gör med badandet ikväll, om man orkar, men de hade vart rätt skönt, såfall blir det i en sjö tror jag, eller ja jag vet inte rktgt än, det e tvätten först och nästa maskin tar bara 40 min så man får vänta på den också,

men som sagt vi får se.

vad gäör ni denna underbara sommarkväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0