ätit middag för en stund sen !

blev spagetti med köttfärsås idag :) ska börja andvända vibratonen snart , bara vänta lite med maten liksom.
får se om det går att andövnda den idag för man kan få jätte ont av den om man ätit innan liksom, får vänta en tio min till och se hur jag känner, kan ju ialf pröva den så.. annars gör jag det i morgon .
jaha, väntar på att sista tvätten ska bli torr, sen ska vi gå ut med izzy tänkte vi , sen e det dags för att sova,
tror jag ska gå upp tidigare i morgon så jag hinner gå en längre promenad med izzy, fast ska äta frukust först tror jag för ut och gå på tom mage e inget hit vill jag lova, så hinner hon äta lite också . skit bra!

jaha inga bilder idag tyvär. eller kankse, ska ta lite bilder kankse då, får ialf som sagt se , skit tråk e jag ja jag vet.


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0