duktiga hanna har varit igång nu igen !

eller snarare är igång, håller på att fixa i våra garderober och sånt, ska ta förrådet en dag sen och sortera ut
vad som ska skänkas till loppis och vad som ska gå till en ny bloppis :) för ni gillar mina bloppisar :)
jahapp, jag skulle bara in här snabbt och skriva för att jag ej gjort det på ett tag,
hmm får ialf se vad som händer idag , matte e snart hemma så får se vad vi ska hitta på med.
jahapp nej ajg ska göra det klart så jag kan skicka ner sakrna i förrådet när han e hemma och så kan jag
börja rensa allt och då menar jag ALLT vi har i förrådet, haha fast ska kolla också¨så vi kan köra till tippen snabbt i morrn innan matte ska träna liksom, det måste rensas nu ialf, vill ha det klart innan maj e slut!


pusskram
hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0