fikat i stan !

vi har nyss kommit hem efter en trevlig fika nere i stan med sara & alex,
inte super ofta man träffar dom så det är altid trevligt tycker vi !
happ vad som mer händer ikväll vet jag dock inte just nu , verkar helt dött.
jag kom ju på bästa iden ever, campa dricka och grilla, men vi har varken husvagn,eller tält.
får väl bli en annan gång tyvät, annars ahde det varit gött att göra det idag i med vädert är helt okej .

frågat runder vad som sker ikväll men ingen svara eller så e folk iväg på annat håll, synd sånt.
men men får vänta och se om något dyker upp, jag tänker ialf föreslå en helg med ölbrännboll,
givetsvis får man dricka vad man vill men man kallar ju det ölbrännboll, får ialf bli i sommar när det e varmt om kvällarna så väntar man på något gott väntar man aldrig för länge,

nu snackar jag av mig så det heter duga haha , men man måste göra det ibland, jag ska lägga in söta bilder sen igår på izzy med sin rosett sen när hon äter efterrätt, haha skit gulligt var det ialf,
dock inga super bra bilder för jag glömde kameran hemma o matte hade dåligt bateri på sin mobil så jag fick ta med min mobil och den tar inte super bra bilder direkt , men dom duger ialf.


hörs sen
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0