fixat mig

har nu fixat mig och gjort saker här hemma som ska göras dagligen , ja ni vte, diska bädda plocka undan så det ser fint ut igen , gör man det varje dag så blir det aldrig stäkigt ju, bättre att hålla rent .
jahapp, ska snart möta upp syrran för en shopping dag med henne, det var rätt länge sen så ska bli kul ,
ska åka om en timme typ så sitter och tar det lungt här hemma sålänge och går och fixar lite som behövs,
ska inte ta ut izzy från tjugo över typ för att hon inte ska göra inne liksom , sen har hon ätit för en stund sen så jag hoppas hon gör nått nu ,, men jag kommer nopg ej skriva mer innan jag sticker ialf, tar massa bilder idag skulle jag tro, gör man alltid med syrran haha,

så vi hörs efter jag kommit hem ,

pusskram
hanna
......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0