full rulle :D

haha jag har helt glömt att blogga som vanligt nu ett tag, gjort en massa så har ej haft tanekn på bloggen,
men denna veckan kör vi igång som vanligt tycker jag , idag har vi städat,tvättat sorterat i förrådet lite
sen varit och umgåtts med johan och hans bror och spelat spel , haha skit trevligt ialf..
jahapp, ska som sagt snart hoppa in i duschen också o tvätta håret som väl behövs efter helgen ,
fredags var vi på fest hos oggie, skit roligt var det och hände massa saker, roliga saker då,
bilderna få ni som sagt se sen , ajg ska lägga in dom på datan snart och så lägger jag upp dom här.
gör nog det efter detta inlägget så  ni blir glada , annars inget mer att berätta.
någon som  sugen på att göra något i morgon med mig ?

Tack Alla För En Trevlig Helg !!!!

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0