hejhej

har varit iväg på ett möte, gick väl rätt bra , haha men men ,
jahapp matte slutar tidigt idag , skit gött när han gör det .
funderar på att åka till helsingborg sen och tjecka en frisörutbildning , för det funkar ej att ringa .
sen ska jag ringa en annan frisörutbildning i helsoingborg den 18 e maj för då va den människan där man ska prata med , hoppas på att någon av dom skolorna e bra för privatskolorna e svin dyra, känner e för att ta ett lån liksom,

jahapp siiiter och funderar över vad jag ska göra nu då, ska ialf ta disken sen får jag nog ta ut izzy så fort det börjar dämpa sig med regnet, fan vad jag hatar när det regnar , man kan inte göra nåogot liksom,
nej men får väl ta disken snart , och sen ta ut izzy, hoppas det slutar regna snart ialf ..


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0