inte haft så mycket tid idag :/

jag tycker inte jag gjort så mycket men så dyker det upp saker jag har fixat när jag tänkt blogga haha,
jaja men nu ikväll har jag inget planerat som sagt, endast om jag ska ut och gå en längre promenad med izzy,
får se ialf för vill ej gå själv och matte sitter och spelar tv spel just nu så ska försöka få med mig honom :D
happ idag har jag gjort lite av varje, fixat i hemmet , varit med älsklingen o hämtat hans pappa på deras jobb för han fick jobba över i med matte skulle till tandläkaren , annars hade han också jobbat över, sen har bosse varit här och umgåtts ett tag innan han skulle iväg till utbildningen igen ..

drack kaffe och snackade lite skit som vanligt haha , nej men ja .
har nästan nyss ätit middag , det blev ris med tonfisk blandat med beanersås, så himla mumsigt,
jag har ju lovat er bilderna på det jag handlade igår när syrran och jag var iväg och shoppade lite,
så ni får dom i inlägget efter detta i med dom ska in i rätt kaerogi som sagt , haha

hoppas ni har sol hos er också ikväll för det har vi, himla skönt ..


pusskram
hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0