kollar på tv !

sitter här hemma i lägenheten och kollar ut på det tråkiga vädert, jag vill ha sol inte regn ,
e så himla trött på detta eviga trista molninga regninga vädert, ge mig sol sol sol , nu nu nu .. !
sitter och kollar på sjunde himlen på tv just nu, var nyss ute med izzy också när det var uppehålll
och när vi kom till porten började det regan igen haha vilken tur det asså,
vi funderar på att kolla film ikväll och dricka lite tror jag, får se ialf om där e nån som vill i me dman e ju ledig i morgon så kan vara rätt kul at ha vänner här hemma mitt i veckan som e rätt ovanligt .


nej men ska kolla vidare på tv nu ialf sen får jag se vad jag gör..

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0