kollat tv

har ej skrivit mer idag tyävr, jag fixade massa här hemma ju innan  och i morgon ska jag ge mig på förrådet.
cecilia kommer nog runt tolv tiden och gör mig sällskap så jag slipper vara i källaren helt själv, hatar vår källare
så det e tur man har försvaras sprey hahahahha :D så himla nice ibland för jag går inte ut utan det heller för den delen, jag har det alltid i handen om jag skulle gå själv ut när mörkert faller, ren säkerhet o en lätt grej att ha med sig om man e mörkrädd eller om man e rädd för att bli överdallen , för inte sveriges starkaste man kankse hade klarat sig ur ett överfall, man vet liksom aldrig, bättre att vara förberädd .

men som sagt går aldrig själv när det e mörkt så det e rätt skönt , men nog om det nu ,
jag ska ta disken nu tänkte jag så jag slipper vakna till det i morgon bitti för jag hatar att vakna till disk.
ja jag e en stäödtant för jag vill ha det fint hemma , rent & fint ska det vara här ialf :) nice det!
i morgon förmiddag ska jag städa lägenheten ialf, köpte ny mopp idag så det e skönt med ny nu igen haha ,

nej men vi hörs sen då, blir dock inga bilder idag men i morgon ska jag ta en himla massa bilder för jag har saker att ordna så kul att fixa och ta kort, kan hända att det kommer en bloppis efter jag varit i förrådet och rensat,
ska sortera ut en massA DÄR NERE så att vi kan köra till ett ställ i äholm som har gamla saker som dom säljer så skönt att bli av med dpom sakerna istället för att slänga liksom ,

nej nu skriver jag bara vad som ploppar upp och då kan jag skriva hur mycket som hellst som jag redan gjort och nu pratar jag alldeles för mycket märtker jag så ....



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0