kvavt ute idag

ej skrivit så mycket idag tyvär, har varit ute med izzy i skogen sen har jag bäddat, diskat och sånt,
klppte till izzys tassar så hon fick jämna och fina igen innan vi ska ut med husvagnen i helgen :)
ska bli roligt att campa  i husvagn fast det blir bara en natt tror jag för han som har husvagnen kunde bara då.
happ , sitter och väntar på att klockan ska bl 8 för då börjar anna anka söker assistent,
ska nog ta och diska så det blir gjort, slippa se disken efter man ätit ,

jahapp vad finns det mer att berätta, kollar på two and a half men just nu och matte kollar något på sn data, haha
nej men bjuder på en låt sålänge så kan jag skriva efter jag diskat och fixat lite här hemma ,


vad gör ni ikväll då?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0