morning

såg nyss avsnittet av bella&tyra show, helt ärligt vad pinsam kissie /alexandra är, kaxiga snorunge bara för att verka tuff, hon baktalade sig själv och så fort dom märkte hon blev osäker så svarade hon kaxigt, när ska hon växa upp, jag tycker inte man kommer någon stans genom att provosera i bloggen , jag har ej super många läsare men e nöjd med dom jag har för dom gillar bloggen i med jag e mig själv i den , orka spela någon annan.

happ, varit vaken sen tidigt i förmiddags men je orkat blogga som sagt, ska snart ta och diska och bädda så det blir gjort, funderar på att ta tag i att städa idag ckså så det blir gjort, haha inte för det behövs men man mår så bra när det luktar nystädat tycker jag , tror jg ska ta en snabb städning ialf,

idag vet jag inte än vad som händer, får se under dagen, trist väder ute också tyvär
nej men ska ta och fixa det jag skrev sen göra vid mig emellan allt och ta izzy på en längre promenad idag så
mår hon bra av det också, bara en liten extra runda gör mycket för en hund , ialf minst en gång om dagen .
och det ska hon få sen också idag ,

nej men vi hörs sen då

puss&kram
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0