puuuuh vilken stressig dag

haft att fixa inför ikväll hela dagen , städat, färgar saras hår, handlat och nu sitter jag med en flaska hårfärg i håret på mig själv, ska snart hoppa in och duscha sen börja fixa mig lite granna , folket kommer 8 så det e på tiden att jag börjar för jag tar tusen år på mig innan jag e klar haha , matte gör sin tårta just nu också, han e så duktig så,
drickan e på kylning , GOTT och allt annat e färdigt, vad jag kan komma på. bara smått som ska ordnas men sånt man gör när man e färdig som sagt ,


skriver mer sen om jag hinner,  annars önskar jag er en trevlig fredagskväll.
det ska vi ha i med matte ska firas ordentligt ikväll :)



puss&kram
hanna
vi

Kommentarer
Postat av: Annika - Ska 5 få bli 6 nu!?

Hej. Jag såg att du varit med o tävlat om varor från TextilOnNet, jag tänkte bara tipsa om att även jag håller en sådan tävling. En gardin och ett kuddfodral står på spel. Har även andra tävlingar igång (och MÅNGA på gång in!). Kika gärna in och delta. Vill du inte ha såna här tips och "reklaminlägg" så ber jag om ursäkt och du kan radera kommentaren om du vill. Tack. Mvh Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

2010-05-31 @ 10:37:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0